Fogmosáskor mindig bevizezem a fogkefét, és kimentem a katicákat a Balatonból

girl-2771001_640.jpg

Azt kérded, ki vagyok én?

Csak egy átlagos lány.

Az a lány, akinek a nap ha lehetne,10-kor kezdődne.
Aki mindaddig ballábas, míg az első korty forró kávé életet nem lehel a szervezetébe.
A lány, aki képes órákig válogatni a ruháját egyik nap, és ,,senki nem nézi” felkiáltással felvenni egy régi rongyot a szekrényből a másikon.
Az a lány, aki időben akar indulni, de aztán valahogy mindig kapkodva vágtat ki a lakásból, és valamit folyton otthon felejt.


Én vagyok a lány, aki bevizezi a fogkrémet fogmosáskor és lefekvéskor mindig kiszámolja, mennyit tud majd aludni.


A lány, aki sok cukrot lapátol a kávéba, de forgatja a szemét a mérlegen, és behúzza a hasát, ha egy jó pasi megbámulja.

A lány, aki sír egy szép filmjeleneten, és eltakarja a szemét, de az ujjai közt kukucskál, ha horrort néz.
Az a lány, aki megsajnálja az eltiport békát és kiszedi a pocsolyából a gilisztákat, a Balatonnál pedig mentőexpedíciót indít egy vödörrel a katicákért.
A lány, aki a fagyi végét még mindig a tölcsér alján szívja ki, épp úgy, mint gyerekként.

Én vagyok a lány, aki nem hisz már a mesében, de abban igen, hogy a jóság győzhet, és jónak lenni jó.

A lány, aki sír, ha bántják és nevet, ha nevetnek rá.
Aki fél, aki bátor, aki szeret, aztán gyűlöl, aki felvállalja, aztán álarcot húz, aki megtörik, aztán mégis talpra áll.
A lány, aki szeret élni.

Csak egy lány vagyok a sokból..

Csak egy lány, mint bárki más. Egy lány, aki talán épp olyan, mint te.

A bejegyzés trackback címe:

https://sztoriplacc.blog.hu/api/trackback/id/tr5414542892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Sztoriplacc

Legyen friss. Legyen sokszínű. Legyen vicces is, elgondolkodtató is. Szóljon mindenkinek. Legyen egy tér, ahol mindenki talál magának valamit, ami érdekli. Legyen ez egy placc.

Napi idézet - Instagramon is

200.jpg

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása
Sztoriplacc