Még néha fáj...

zelle-duda-735832-unsplash.jpg

... hogy hagytam elrepülni, hogy öntörvényűsége erre az elhatározásra juttatott.

... hogy szeretetemet börtönnek érezve, mindig elvitte magával azt, amit éppen akkor adott.
... mindig maradt egy űr a ,,mennyei mannák" után.

Mi tagadás, a csipetnyi morzsák egyre kevésbé győztek meg arról, hogy a lángoló szerelem majd hamuvá csendesült szeretetet hagy maga után.
Az agyam kezdett lázadni, de a szívem szeretett, s végül az utóbbi győzött meg arról, hogy akkor marad meg nekem, ha szabadon engedem.

Most merre lehet, milyen tájakon jár?... nem tudom.

Talán a szerelemgyűlölet már emlékké csendesedett nála, s ki tudja, talán még neki is fáj néha, hogy számára én már nem vagyok.

Az én szívemben valóban itt maradt, megőriztem őt, mert életem része volt... és most már tudom, és érzem a súlyát is annak:

"Ha madarat szeretsz, égbolt legyél, ne kalitka."
(Szabó T. Anna: Senki madara)

A bejegyzés trackback címe:

https://sztoriplacc.blog.hu/api/trackback/id/tr1114560922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Sztoriplacc

Legyen friss. Legyen sokszínű. Legyen vicces is, elgondolkodtató is. Szóljon mindenkinek. Legyen egy tér, ahol mindenki talál magának valamit, ami érdekli. Legyen ez egy placc.

Napi idézet - Instagramon is

200.jpg

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása
Sztoriplacc