A szeretet gyógyító ereje

almos-bechtold-527592-unsplash.jpg

Hiszem, hogy a szeretetnek gyógyító ereje van, annál is inkább, mert, bár eddig is volt rá példa az életemben, az utóbbi egy-két hét történései még inkább megerősítették ebbéli hitemet.

Az egyedülálló, átlagnál kicsit talán nagyobb elhivatottságú, ,,neked mindig erősnek kell lenni", mindent meg kell oldani mivoltom már egy ideje lázadozott ellenem, de én nem vettem komolyan. A ,,gyengeség" szégyen, sulykolják belénk néha, segítséget kérni megalázó.

Hajszol tovább az élet, megállás nincsen, és a ,,társnélküliség bélyege" is rajtad ragad.

Engem nyáron már megállított egy fáradásos törés, akkor megfogadtam... mit is?... óh! persze, azt, hogy most majd minden másként lesz, vigyázok magamra. A ,,lassan járj, tovább érsz" azonban - miután jobban lettem -, csak egy kósza gondolat maradt.

... és újból rohanás... aztán a pohár túlcsordult, már a lélek sem bírta tovább...

A stressz okozta törött lélek ijedten, kiszolgáltatva, a mentősök segítségére várt.
Remegés, félelem, a végre előtörő sírás, sürgősségi kórházi káosz... tanulság tanulság hátán.
A lábadozó időszak segítő kezei, a szeretet ereje tanítottak, a tudat, most, hogy baj van, ki is áll mellettem, ki szeret igazán.

Igen, már én is tudom, és érzem...

... hogy ki volt kíváncsi rám, ki vigyázott rám, ki szánt időt rám, ki érdeklődött, ki segített. Ki az, aki szeret, aki nem felhánytorgatta, hanem elfogadta, és természetesnek tartotta a helyzet okozta gyengeségemet...

Köszönöm, már jobban vagyok, elsősorban a szeretet az, ami meggyógyított.
Itt vannak a szívemben mindazok, akiknél bátran kopogtathatok, s akik előtt az én ajtóm is mindig nyitva áll.

(... a bezárva maradt ajtók pedig, nyilvánvalóan, a felek tanulságául szolgál.)

A bejegyzés trackback címe:

https://sztoriplacc.blog.hu/api/trackback/id/tr5114542910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Sztoriplacc

Legyen friss. Legyen sokszínű. Legyen vicces is, elgondolkodtató is. Szóljon mindenkinek. Legyen egy tér, ahol mindenki talál magának valamit, ami érdekli. Legyen ez egy placc.

Napi idézet - Instagramon is

200.jpg

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása
Sztoriplacc