,,Nekem van életem, csak helyet csináltam benne neked!" - idézetek Carrie Bradshaw-tól

image-1024x575.jpg

,,Egy pasi olyan, mint egy keresztrejtvény a New York Times-ban: idegesítő, bonyolult és megfejthetetlen."

Van, hogy megölnénk, máskor szorosan ölelnénk őket. Van, hogy éjszakákat sírunk át miattuk, máskor átölelnénk a fél világot a boldogságtól. Felemelnek, lelohasztanak, őrületbe kergetnek, megnyugtatnak.

Férfiak nélkül az élet - az nem lenne az igazi!

Sokan sokféleképpen megfogalmazták már, mit is gondolnak a nők a férfiakról. Én most egyik nagy kedvencem sorait hoztam Nektek.

Íme, 10 találó mondat a férfiakról, s a hozzájuk fűződő furcsa viszonyunkról - Carrie Bradshaw-tól.

rehost2f20162f92f132f7d368ea5-5a87-4fd5-86c5-428c00c4cf3f-1024x538.jpg

,,Fiatalon az embert nem érdekli más, csak a buli, aztán felnövünk és óvatosak leszünk, nehogy megszakadjon egy ív vagy a szívünk. Ugrás előtt körülnézünk, és előfordul, hogy nem ugrunk el, mert nincs, aki elkapjon minket."

,,Egy pasi olyan, mint egy ruha. Attól, hogy felpróbálod, nem muszáj megvenned."

,,Szerettem én valaha őt? Vagy csak imádom a fájdalmat, a rendkívüli fájdalmat és azt, hogy olyasvalakire vágyom, aki elérhetetlen?" 

,,Mi van akkor, ha soha nem jön el a herceg fehér lovon? Akkor Hófehérke örökké ott fog feküdni az üvegkoporsóban? Vagy végül fölébred, kiköpi az almát, elmegy az orvoshoz, meggyógyíttatja magát, aztán szül egy gyereket a helyi spermabank segítségével?"

carrie-bradshaw-wardrobe-satc-ftr.jpg

,,Talán nincsenek megfelelő pillanatok, megfelelő pasik, megfelelő válaszok. Talán csak el kell mondanod, ami a szívedet nyomja."

 ,,Miután elment, egy héten át sírtam, aztán mégis rátaláltam a hitre, a saját magamba vetett hitemre. Hittem, hogy egy nap találkozom valakivel, aki biztos lesz benne, hogy én vagyok számára az igazi."

an-american-in-paris-part-une-1024-650x366.jpg

,,Nekem van életem, csak helyet csináltam benne neked!"

,,Egy pasi olyan, mint egy keresztrejtvény a New York Times-ban: idegesítő, bonyolult és megfejthetetlen."

,,Lehet, hogy minden férfi drog, kortól függetlenül. Néha mélyre süllyedsz miattuk, néha a felhők fölé emelnek."

,,Lehet, hogy a tüzet a férfiak találták fel, de arra a nők jöttek rá, hogyan kell játszani vele."

A bejegyzés trackback címe:

https://sztoriplacc.blog.hu/api/trackback/id/tr3314910478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Sztoriplacc

Legyen friss. Legyen sokszínű. Legyen vicces is, elgondolkodtató is. Szóljon mindenkinek. Legyen egy tér, ahol mindenki talál magának valamit, ami érdekli. Legyen ez egy placc.

Napi idézet - Instagramon is

200.jpg

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása
Sztoriplacc